2023 yılında öğle yemeği servisinden faydalanacak olan memurlardan ve sözleşmeli personelden alınacak asgâri yemek bedelleri

Memurlardan;

15/1/2023 tarihinden 14/1/2024 tarihine kadar

1)

600’e kadar (600 dahil) ek göstergeli görevlerde bulunanlardan

3,81 TL

2)

1700’e kadar (1700 dahil) ek göstergeli görevlerde bulunanlardan

6,48 TL

3)

2800’e kadar (2800 dahil) ek göstergeli görevlerde bulunanlardan

8,05 TL

4)

4200’e kadar (4200 dahil) ek göstergeli görevlerde bulunanlardan

10,43 TL

5)

5400’e kadar (5400 dahil) ek göstergeli görevlerde bulunanlardan

13,89 TL

6)

5400’den daha yüksek ek göstergeli görevlerde bulunanlardan

15,55 TL

Sözleşmeli personelden;

15/1/2023 tarihinden 14/1/2024 tarihine kadar

1)

Aylık brüt sözleşme ücretleri 9.730 TL’ye kadar (9.730 TL dahil) olanlardan

4,64 TL

2)

Aylık brüt sözleşme ücretleri 16.420 TL’ye kadar (16.420 TL dahil) olanlardan

8,05 TL

3)

Aylık brüt sözleşme ücretleri 22.685 TL’ye kadar (22.685 TL dahil) olanlardan

14,61 TL

4)

Aylık brüt sözleşme ücretleri 22.685 TL üzerinde olanlardan

18,59 TL

 


İlgili Mevzuat İçin Tıklayınız

 

 


ÖZET: 2023 yılı için memurlar ve sözleşmeli personel için öğle yemeği servisinde uygulanacak asgari yemek bedelleri belirlenmiştir. Memurlar için ek göstergelere göre yemek bedelleri 3,81 TL ile 15,55 TL arasında değişirken, sözleşmeli personel için brüt sözleşme ücretlerine göre 4,64 TL ile 18,59 TL arasında belirlenmiştir. Bu uygulama, 15 Ocak 2023 tarihinden 14 Ocak 2024 tarihine kadar geçerli olacaktır.