| ÖZET: 7349 sayılı Kanun ile 1/1/2022 tarihinden itibaren asgari ücret vergi dışı bırakılmıştır. 2023 yılı için asgari ücret, 01.01.2023-30.06.2023 döneminde 10.008,00 TL, 01.07.2023-31.12.2023 döneminde ise 13.414,50 TL olarak belirlenmiştir. Bu dönemlerde gelir ve damga vergisi kesintisi yapılmayacak, net asgari ücret sırasıyla 8.506,80 TL ve 11.402,32 TL olacaktır. |
| 7349 sayılı Kanunla, 193 sayılı Gelir Vergisi Kanunu ve 488 sayılı Damga Vergisi Kanununda yapılan değişikliklerle 1/1/2022 tarihinden itibaren asgari ücret vergi dışı bırakılmış olup, asgari ücretten vergi kesilmeyecektir. |
NOT: 16 yaşını doldurmamış işçiler için de aynı hesaplamalar yapılacaktır.
NOT: 16 yaşını doldurmamış işçiler için de aynı hesaplamalar yapılacaktır. (*) Asgari geçim indirimi tutarı; Gelir Vergisi Kanununun 32. Maddesi uyarınca, işçinin bekar ve çocuksuz olduğu dikkate alınarak hesaplanmıştır.
NOT: 16 yaşını doldurmamış işçiler için de aynı hesaplamalar yapılacaktır. (*) Asgari geçim indirimi tutarı; Gelir Vergisi Kanununun 32. Maddesi uyarınca, işçinin bekar ve çocuksuz olduğu dikkate alınarak hesaplanmıştır.
NOT: 16 yaşını doldurmamış işçiler için de aynı hesaplamalar yapılacaktır. (*) Asgari geçim indirimi tutarı; Gelir Vergisi Kanununun 32. Maddesi uyarınca, işçinin bekar ve çocuksuz olduğu dikkate alınarak hesaplanmıştır.
NOT: 16 yaşını doldurmamış işçiler için de aynı hesaplamalar yapılacaktır. (*) Asgari geçim indirimi tutarı; Gelir Vergisi Kanununun 32. Maddesi uyarınca, işçinin bekar ve çocuksuz olduğu dikkate alınarak hesaplanmıştır.
NOT: 16 yaşını doldurmamış işçiler için de aynı hesaplamalar yapılacaktır. (*) Asgari geçim indirimi tutarı; Gelir Vergisi Kanununun 32. Maddesi uyarınca, işçinin bekar ve çocuksuz olduğu dikkate alınarak hesaplanmıştır.
NOT: 16 yaşını doldurmamış işçiler için de aynı hesaplamalar yapılacaktır. (*) Asgari geçim indirimi tutarı; Gelir Vergisi Kanununun 32. Maddesi uyarınca, işçinin bekar ve çocuksuz olduğu dikkate alınarak hesaplanmıştır.
NOT: 16 yaşını doldurmamış işçiler için de aynı hesaplamalar yapılacaktır. (*) Asgari geçim indirimi tutarı; Gelir Vergisi Kanununun 32. Maddesi uyarınca, işçinin bekar ve çocuksuz olduğu dikkate alınarak hesaplanmıştır.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||